"

"

CHIT-CHAT
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Oh Guruku ! Gurukuu .Guruuu kuuuu .
Monday 23 January 2012 - Permalink - 0 Comments


Assalamualaikum and Hello and Selamat Sejahtera ,

Oh guruku , mengapakah dikau memberiku sejuta homework walaupon tak berapa nak berjuta sangat . TETAPI ! ku rasakan homework yang telah dikau beri seperti gunung EVEREST yang tinggi tak terkata . 
-AKU DAH MULA MEREPEK- baiklah Entri kali ni aku nak cerita sikit pasal homework aku yan bertimbun .!  Bertimbun yang macam mane tu kak ? macam mane ek ? AAA ! macam gambar bawah ni . 


Bertimbun la jugak kan . Tapi aku cakap ngan kau guru-guruku yang berada di sekolah tu memang macam nak bunuh kiteorang pulak . banyak tau tak ! aku tak tipu . senarai HOMEWORK aku .
  • PSV
  • BM
  • BI
  • AG
  • GEO
  • SJ

Walaupon hanye 5 . Tapi berhelai-helai kertas cikgu suruh buat . tu tak campo lagi yang pasal computer ni . Al-maklumlah , mase Kemahiran Hidup aku kan FORMEN . cikgu tu suruh buat carta organisasi . PSV pulak cikgu tu suruh buat INDEX . pastu print 33 ! banyak tau tak . Y^Y . teruk aku kene seksa . Ape boleh buat ? Homework tetap homework ! Hukuman tetap hukuman . *abes kau ni dok tengok internat lagi, dah tau homework kau bertimbun mengalahkan GUNUNG EVEREST tu , pergilah buat !*

ok lah , kite jumper lagi di entri yang terbaru . Entri yang terbaru kite akan membincangkan tentang ? tentang ? tentang ? sesuatu yang dah biase kite lihat iaitu COUPLE  =) ok see ya !

Assalamualaikum and bye and Selamat sejahtera ! 

IDEA by : Ikhmal Zikry