"

"

CHIT-CHAT
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
KAKI KU ! SIKU KU ! Y-Y
Sunday 3 February 2013 - Permalink - 0 Comments
Assalamualaikum and Hye and Selamat Sejahtera !

Annyeon semua ! *annoying gila* 
Tahukah anda .. semasa acara Merentas Desa saya telah terjatuh ?
Terjatuh akibat ? Akibat kaki saya disadungi oleh seorang budak dari 
rumah Sulaiman . sungguh kejam dan patut dipiat piat telinganya . :( *ayat minta simpati*

*Klik untuk tumbesaran yang menyeluruh*

Nampak tak ? Nampak tak ? Nampaaak takkk ?
Tapak tangan kiri tak teruk ~ Siku teruk sikit .. tetapi ~
LUTUT AKU ! :( :( . Teruk kayy ~ Sekarang ni telah dibaluti dengan kain apebenda ntah
namenye tu . *malas nak ingat* . Ceritanya begini ~ .

Pada suatu pagi yang damai , burung-2 pun bercicipan *cicipan ? sori hentam saja* 
bersama dengan angin yang tidak faham bahasa . Aku dgn Chicis dh siap-2 nak lari .
Ingat mase first first tu nak jogging ja . Ok cikgu pon cakap 'Ke garisan !'
BANGG ! bunyi pistol pon kedengaran . Aku pon jogging dengn Chicis . 
tapi mase nak naik bukit tu , aku kene sadung , jatuh GEDEBAK GEDEBUK BEDEBUSH . 
*bunyi effect* ade budak hempap aku . Chicis dtg tolong angkat aku . tapi mase tu 
aku rase kaki aku berdenyut-denyut .. Jadi aku cakap kat chicis suruh lari jer . Akak PBSM tu
dtg tanye OK tak ? aku cakap 'K.O kak ~' Mule dia nak papah tau . tapi aku malu lah . 
*malu malu itik letteww* aku cakap 'akak , perlu ke papah ?' . pastu akak tu balas ,
'oh tak nak ea ? tak pe tak pe biar akak pegang tangan awak ea ~' . Jadi aku
ngan akak tu pegi kat pondok PBSM . and bla bla bla bla ... THE END . 

Sakit badan aku , tapi sabar aje lah :) Allah beri ujian ni baru sikit , sedangkan nikmat 
yng dia beri punye la banyak . tak kan bende sikit macam ni dah mengeluh :D
Ok lah penat aku menulis . sakit tulang belulang yg belalang ni . Lol . Bye bye !
Annyeong !

Assalamualaikum and Bye and Selamat Sejahtera !



Yours Sincerely ,