"

"

CHIT-CHAT
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Kawan Makan Kawan ? Sedap tak ?
Thursday 26 January 2012 - Permalink - 0 Comments


Assalamualaikum and Hye and Selamat Sejahtera ,


Hari ni fatin nak cerita sikit pasal kawan . Kawan makan kawan ? Sedap tak ? Rasa ape ek ? Manis ke masam ke pahit ke ? Hoho . -aku dah mula merepek lagi- . maksud kawan makan ialah seseorang yang rapat dengan kita yang sudah kite kenali . kalau korang kenal jiran korang . maknanye dia kawan korang , kalau korang kenal keluarga korang diaorang juga kawan kau , kalau korang kenal kawan korang . tapi jangan lah kalau aku cakap jiran , keluarga ngan kucing kau tu kawan kau . kau pon cakap camni 'YOW , BRADER . BUAT APE ? , KITE KAN KAWAN' . tu makan kasut namanye ! kawan yang aku nak terangkan disini . seseorang yang kite nak sharekan cerita dengan dia . -aku pon tak tau nak terangkan macamne- 

kire macam kalau kau gaduh ker putus cinta ke ? korang citer kat dia . -rasenye korang dah boleh paham kot- ok kadang-kadang , ade jenis kawan MAKAN kawan ! entah ape yang sedap sangat aku pon tak tau . ade jugak kawan yang biler senang bukan main ramai , biler susah ? AMBOI ! nak jumpe pon susah ! HAISSH~ tapi ade yang lagi satu ni Insya-Allah ade antarenye bernasib baik . KAWAN SEJATI . kawan sejati ialah susah senang di tetap bersame kite . kawan yang macam ni memang susah nak jumper . kan kan kan . aku pon penah kene . kawan tu ajak BFF aku jangan kawan aku . entah ape yang diugut pon aku tak tau . Alhamdulilah , takde ape yang dapat memisahkan aku ngan BFF aku yang cumil ngan gempak tuh ! :) 


kami kembali bersama , dan terus bersama ! :) . oklah panjang darab lebar dah aku membebel ni . -macam lah ade orang nak bace- XD . kite jumper lagi di ENTRI yang terbaru aku ! aku tak tau lagi entri pasal ape ! bye ! SEE YA ! 

Assalamualaikum and Bye and Selamat Sejahtera .