"

"

CHIT-CHAT
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Mix ? Aku memang mix pon .
Saturday 3 March 2012 - Permalink - 0 Comments
Assalamualaikum and Hye and Selamat Sejahtera ,


Ha , maaf sebab dah lama tak post ENTRI terbaru . HAHA . kali ni nak citer sikit . ada la orang ni tanye 'kau ni mix cina ker ?' HAHA ! tak de lah . tapi aku ade tanye mama aku . dia kata moyang punyer moyang aku orang CINA . tapi nenek aku putih . aku pon tak tau dia cina mualaf ker ? aku tengok dia melayu jer . HAHA . tapi bapak aku ni terang-terang orang melayu . dia dari PAHANG . apa yang kelakarnye ialah  semua adik beradik dia loghat pahang baik yang duduk di pahang ataupon KUALA LUMPUR . tapi bapak aku sorang jer yang cakap loghat JOHOR . kulit aku putih campo coklat . jadi lah mix . macam water colour . HAHA .

Weh , aku nak tanye korang . aku ade tindik telinga *dah lame dah  , dalam 7 tahun yang lepas .tapi dah lame tak pakai anting-anting so , tindik yang kat telinga ni boleh tertutup tak ? mak aku kate tak boleh . tapi NTAHLAH . dan lagi satu aku nak NICKNAME boleh tak ? ngeeee~ korang cadangkan lah apa-ape . aku sekarang asyik tengok .....

This is KEVJUMBA
He is a talented youtubers . HAHA . aku pon rasa macam nak buat video . tapi tulah masalahnye , tak de kamera . HAHA . ok ok ok . dah lame dah ni . oklah bye bye . 

Assalamualaikum and Bye and Selamat Sejahtera .